Uusi vuosi, uusi minä

Niin se vaan tuli yksi vuosi päätökseen. Ehkä on tosi klisee tuo ''uusi vuosi, uusi minä''- juttu mutta itse oon ainakin päättänyt että nyt rupee tapahtumaan. 

Vuosi 2017 on varmasti ollu mulle kaikista raskain vuosi. Sen vuoden aikana on tapahtunut aika paljon raskaita juttuja ja koko vuosi on mennyt henkisen taistelun kanssa. Välillä sitä elämässä vaan ajautuu vääriin porukoihin tai tekemään vääriä asioita tai ylipäätään elämään ns. ''vääränlaista'' elämää. Itsellä taas vuosi 2017 on ollut sitä että olen rimpuillut vääränlaisista porukoista pois ja yrittänyt jättää sellaiset huonot asiat mun elämästä. Olen myös vuoden 2017 aikana ajatellu et ehkä näitä asioita vaan sit piti tapahtua. Tavallaan olen oudolla tavalla myös iloinen joistain kokemistani asioista koska tottakai vastoinkäymiset kasvattaa ihmistä vaikka ne rankkoja juttuja on. Oon monet vuodet elänyt niin että oon eläny muille enkä itselleni, yrittänyt vaan auttaa ihmisiä ja yrittänyt olla jonkinlainen suojelusenkeli. Karu totuus on vaan se että muita ei aina pysty auttamaan vaikka kuinka haluis. Jos toisen ihmisen elämässä asiat ovat päin persettä, on se muutos tapahduttava oman käden kautta, ei toisten. 

Nyt oon päättänyt että aion keskittyä enemmän itseeni, tehdä sellasia asioita mistä mä tykkään ja olla oman elämäni suojelusenkeli. Pienin askelin kohti parempaa. Tietty tänä vuonna on tapahtunut paljon hyviä asioita, on ollut hauskoja hetkiä ja tehny kivoja juttuja kivojen ihmisten kanssa. Mut aina se jotenkin vaan jää ja vaipuu sellaseen synkkyyteen. Ja ehkä välillä se on ihan ok, mut sinne ei pidä vaipuu kokonaan! 
Eipä mulla sen enempää tällä kertaa näitä syvällisyyksiä. 




Ei muuta kun oikeen hyvää uutta vuotta kaikille ja kiitos tuhannesti jos luit! 

SOMET: 
Instagram: milla.sofia
Snapchat: mmilts

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tilannekatsaus

Asiaa mielenterveydestä

Kiusaaminen